منتديات المغرب العربــي
منتديات المغرب العربــي
منتديات المغرب العربــي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات المغرب العربــي

@ منتديات شباب سُوقْ السَبْتــــْ/ [] تتقدم بالشكر لكل من ساهم في تقدم المنتدى []

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
منتديات المغرب العربــــي/يرحب بأعضائها الجدد ويعلم أعضاءه العزاء أنه سيتم تغيــير إسم رابط المنتدى من الرابط الحالى غلى رابط مدى الحياة لكون الرابط الحالى سينتهى فى أي لحظة وشكرا لتفهمكــم

@@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

@@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@ Empty
مُساهمةموضوع: @@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@   @@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@ Emptyالجمعة أبريل 03, 2009 2:24 am

بسم الله الرحمن الرحيم

و به نستعين

بركات خارج الخطوط

فجاة و بدون مقدمات بركات بتاع مشاكل طب ايه وفين و ازاى يمكن عشات لعب فى الحتة الشمال اتغير اوى وبقى كده

ميدو 2006

حسن شحاتة بيخرف و انا نجم و سوبر و هداف المنتخب و ملوش حق يطلعنى من الملعب اساسا

ميدو 2008

خارج نطاق الخدمة

ميدو 2009

انا افضل من زكى بشهادة الجميع و مصلحتى فوق الجميع بما فيهم المنتخب و 80 مليون

طب بالراحة شوية يا عم ميدو استنى مينفعشى كده لالالا ابدا انا البريمو و انا اللى هاكسب مصر كاس العالم للناشئين

احمد شوبير مطرب

بعد علاقاته الكبيرة و نفوذه الغير عادى بكافة القوى السياسية و الاجتماعية فى بلدنا الحبيبة

شوبير طلع بيعرف حميد الشاعرى لا و المصيبة عاوز يصور كليب من اخراجه هيتم اذاعته حصريا على رحاب اف ام .... هاردلك يا محمد راضى الجايات اكتر من الرايحات باذن الله و اللى ملوش ضهر فى بلدنا بيضرب ........... لا تعليق

مدرب زامبيا فى اجندة المصرى البورسعيدى

كعادة الدول الافريقية الفقيرة اللى بتعجز عن الايفاء بمستحقات و مرتبات مدربى المنتخبات يدرس الاتحاد الزامبى الاستغناء عن المدير الفنى الفرنسى للمنتخب نظرا لتخلى الشركة الراعية للمنتخب على سداد مستحقات الاخير ........ يدرس النادى المصرى ابورسعيدى فرص امكانية التعاقد مع المدرب الفرنسى ليخلف البرتغالى بيشكى

افرح يا مخرج مباراة مصر و زامبيا اهو الراجل اللى كنت مسلط الكاميرا عليه طوال الماتش جايلك برجليه و هتشبع تصوير و اوتوغرافات كمان

بوليفا تصعق مارادونا

سداسية جميلة منيت بها شباك راقصى التانجو فى سابقة تاريخية لن تتكرر كثيرا

بطل الحاجات اللى بتشربها يا مارادونا و ركز مع المنتخب
المتطورة
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ
المتطورة

انثى عدد الرسائل : 98

@@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@ Empty
مُساهمةموضوع: رد: @@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@   @@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@ Emptyالجمعة أبريل 03, 2009 8:47 am

Very Happy
مشكور اخي الكريم على
المجهود الرائــــــــــــــع و
لتمنى لك النجاح في تطوير
المنتدى انشاء الله سبحانه

@@ شخابيط كروية فى زمن الملوخية @@
صفحة 1 من اصل 1